مشاوره سئو در کرمان با متدهای گوناگونی صورت می گیرد. بخشی از این روش ها یا تکنیک ها استاندارداند و این باعث برتر بودن سایت شما در رتبه بندی می شود. اما برخی دیگر که این استانداردها را رعایت نمی کنند باعث تخلف می شوند، اگرچه گاهی از همان ابتدا ممکن است گوگل متوجه نشود ولی به مرور زمان این اتفاق می افتد و این به ضرر سایت است.

گوگل برترین و پربازدیدترین سایت جهان است و برای خود قوانین زیاد و سختی دارد.

باید بدانیم که گوگل هر 2 ماه یکبار شروع به بروز رسانی های الگوریتم های خودش می کند. این کار باعث دقت بالای آن در تشخیص تخلفات می شود. شما به عنوان کسی که در سئو می خواهید تخصص پیدا کنید باید الگوریتم های موتور جست و جوی گوگل را بدانید.

مشاوره سئو سایت در کرمان

روش های سئو سایت

روش های سئو سایت

روش های کلاه سیاه سئو

کلاه سیاه یا همان black hat SEO تماما بر اساس روش هایی است غیر قانونی است و خطرناک محسوب می شود. در این نوع سئو با یک خطای کوچک می توانید برای سال های زیادی از نتایج گوگل خود را حذف کنید.

باید بدانید اگر در سئو هنوز فرد متخصصی نیستید این روش را استفاده نکنید.

در این نوع سئو شما ممکن است در کم ترین زمان ممکن به جایگاه صفحه ی اول گوگل بروید ولی به همان مبزان سریع شاید همان جایگاه را برای مدت زیادی از دست بدهید.

سایت گوگل همیشه با سئو کلاه سیاه مخالف بوده است به دلیل خطرناک بودن این سایت ها برای اعتبار گوگل.

این نکته مهم است که بدانیم الگوریتم های گوگل همیشه در دوره های متفاوت در حال به روز رسانی هستند، تا بتوانند تخلف را به کم ترین میزان ممکن برسانند.

در واقع این نوع سئو الگوریتم های گوگل را دور می زند و کاری نادرست و غیر قانونی است.

روش های کلاه سفید سئو

اگر می خواهید جایگاه مطمئنی داشته باشید از این نوع سئو استفاده کنید که نیاز به مسیر میان بر نداشته باشید.

به دلیل اینکه گوگل این نوع را تائید می کند و برای افرادی که استفاده می کنند باعث فراهم کردن تجربه ی بهتر می شود، این روش بهترین است.

راهکار ها و فن های سئو کلاه سفید

  1. باید از سایت های تائید شده لینک دهی خارجی و داخلی کرد.
  2. به صورت مداوم باید محتوای جدید و خاص برای سایت تولید کرد.
  3. باید بتوانید از بک لینک هایی که تائید شده اند استفاده ای متعادل و صحیح بکنید.
  4. در متن محتوا باید از کلمات کلیدی استفاده ای به اندازه و به صورت طبیعی کرد.
  5. باید در کنار تولید کردن محتوایی که سئو شده است از بازاریابی محتوا استفاده کرد.

کلاه خاکستری

به دو روش کلاه خاکستری صورت می گیرد. استفاده از روش های اصولی و استاندارد گوگل روش اول است که برای رسیدن به جایگاه صفحه ی اول در گوگل به زمان کمی نیاز دارید. ممکن است در این روش گوگل شما را جریمه کند به دلیل استفاده کردن از روش کلاه سیاه.

این روش نیاز به تمرین زیادی دارد که باید بتوانید به مرور زمان از روش های غیر مجاز و مجاز به گونه ای استفاده کنید که مشکلی برایتان پیش نیاید.

اگر از روش های شناخته نشده و جدید استفاده کنید از روش دوم کلاه خاکستری استفاده کردید. در این روش اغلب الگوریتم های گوگل را فریب می دهند، اما گوگل برخورد بسیار سختی با این رفتار ها دارد.

برای بهینه سازی اساسی چه اصولی را باید بدانید؟

اصول اساسی بهینه سازی سایت

ابتدا باید بدانید که تولید محتوا را برای چه کسی انجام می دهید.

در واقع اولین قدم در سئوی سایت این است که افرادی را که میخواهیم برا ان ها تولید محتوا انجام دهیم بشناسیم.

شما می توانید با دانستن علایق افراد از روی شناخت ان ها و هدفشان، هدف مشخصی را تا پایان کار خود داشته باشید.در واقع با این کار محتوایی که تولید میکنیم جهت خوبی را پیدا می کند.

اگر بخواهید کیفیت محتوایی که دارید بالا رود باید مخاطب خاص داشته باشید. این کار باعث می شود که سئوی سایت شما رتبه ی خوبی در گوگل بگیرد. در واقع شناختی که از کاربران میتوانیم داشته باشیم با بهینه سازی محتوا رابطه ای مستقیم دارد.

در قدم دوم باید خواسته ی کاربر را درک کنیم و هدف او را بدانیم.

ما باید اگاه باشیم افراد زیاد چه موضوعاتی را دنبال می کنند و همچنین باید بدانیم ان ها وقتی وارد سایت می شوند، دوست دارند که چه چیزی را ببینند.

در واقع باید کلمات کلیدی را به مقدار زیاد در گوگل جست و جو می شوند پیدا کرد.

زمانی می توانید برای وقت کاربر ارزش قائل شوید که محتوایی که تولید می کنید تمام موارد جست و جو را داشته باشد. شما باید بتوانید امکان مقایسه را برای کاربر خود در محتوا ایجاد کنید.

باید بتوان محتوایی که ارزشمند باشد را تولید کرد. ما برای این کار باید اصول تولید محتوا را رعایت کنیم. اولین گام برای ان کپی نکردن محتوا است.

برای انکه بتوانید محتوای خوب و ارزشمندی تولید کنید باید مقالات معتبر زیادی را بخوانید و تحقیق های زیادی در ان زمینه انجام دهید.

شما فقط می توانید در محتوایی که تخصص ان را داشته باشید اطلاعات خود را وارد کنید.

اینکه کلمات در سئو قابل فهمیدن باشند نکته ی بسیار مهمی است. چراکه موتور جست و جوی گوگل همه کلمه هایی را که در محتوا استفاده می کنید بررسی می کند و اگر ان کلمات کمیاب یا سخت باشند نمره ی منفی برای سایت شما در نظر میگیرد.

پس از اینکه محتوای خوبی را تولید کردید باید دسترسی به سایت خود را آسان کنید.

دسترسی آسان و راحت ترافیک سایت شما را بیشتر می کند و باعث راحتی کاربر می شود. برای اینکه بتوانید ایندکس شدن و سرعت بررسی سایت خود را بالا ببرید باید ربات های گوگل به سایت شما راحت دسترسی پیدا کنند.

نکته ای که در این موضوع بسیار مهم است بهینه سازی سایت است.

گوگل حساسیت ویژه ای دارد زیرا مسئول است در مقابل نتیجه هایی که برای کاربران می آورد.

بنابراین میتوانیم بگوییم فراهم کردن تجربه ی کاربری یکی از مهم ترین هدف های سئو برای کاربران است.

محتوای متن خوب در سئو سایت کرمان

برای مشاوره سئو در کرمان | سئو سایت در کرمان و طراحی وب سایت در کرمان مراجعه کرده یا با شماره 03432472894 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *