افزایش رتبه سایت در کرمان که یکی از مهم ترین کارهایی است که باید مورد توجه مدیران سایت و کسب و کارها قرار بگیرد

چرا رتبه سایت و ارتقاء رتبه سایت در گوگل مهم است وچه اهمیت و فایده ای دارد؟

این روزهابا پیشرفت علم  همه کارها با اینترنت و به صورت مجازی انجام می‌شود وهمینطور که میدونیم  کسی برای خرید کردن یا جستجوی معنی لغت سراغ مرجعی جز گوگل نمی‌رود با وجود اینکه گوگل تنها موتور جستجوگر اینترنتی نیست که می‌تواند پاسخ سوال‌هایتان را به شما بگوید، اولین گزینه شما هم جستجو در گوگل است. فعل «گوگل کردن» به معنی جستجو کردن می‌تواند به ما بفهماند که گوگل یک مرجع آگاهی معتبر است یا شناخته شده ترین؛ بنابراین اهمیت دارد که گوگل شما و کسب و کارتان را بشناسد تا در نتایج جستجوی گوگل،در صفحه اول  نمایش داده بشوید.  در واقع شما در اینترنت دیده نمی‌شوید مگر آنکه به فکر ارتقا رتبه سایت خود در گوگل باشید.

بالا بودن صفحه سایت در سرچ گوگل تاثیر فراوانی در بازدید و بازاریابی برای سایت و فروش دارد، زمانی که افراد به دنبال چیزی هستند به سراغ گوگل میروند و اغلب انها بر روی گزینه های ابتدایی کلیک میکنند و از این رو مهم است که وب سایت های ما نیز جزو برترین ها باشد.

افزایش رتبه سایت

چرا باید در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

اگر سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد به احنمال زیاد و بالا در سایر موتور های جستجو گر دیگر هم در صفحه نخست قرار خواهید گرفت و از این رو میتوان گفت بالا آمدن در صفحه اول گوگل میتواند موثر باشد، و همچنبن بازخورد های مناسبی از سایر موتور های جستجوگر دریافت خواهید کرد.

ظبق آمار ارائه شده گوگل میزان مراجعه کاربران به سایت های صفحه اول گوگل 90 درصد بوده است، باز 5 سایت ابتدایی صفحه اول 95 درصد امار را به خود اختصاص داده اند و سایت نخست صفحه 31 درصد مراجعین را در برگرفته.

با استناد به امار منتشر شده گوگل متوجه میشویم که حضور در صفحه اول نیز کافی نمیباشد و رقابت در این دنیا پیچیده بسیار زیاد است و باید سایت به گونه ای باشد که جزو برترین های سرچ گوگل قرار گیرد.

قرار گرفتن در صفحه اول سایت

 

مزایای قرار گرفتن و دیده شدن در صفحه اول گوگل

 بازاریابی:

با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل در معرض دیدگاه افراد بیشتری قرار میگیرید و همین امکان باعث جذب برند ها و شرکت های دیگر به سمت کسب و کار شما میشود.

 برند منحصر به فرد:

قرار داشتن در صفحه اول گوگل باعث بازدید بیشتر سایت شما میشود و همین امر باعث میشود که نام برند شما در ضمیر ناخودآگاه افراد حکاکی شود و در ذهن مراجعه کننده های سایت بماند و رفته رفته به برند سازی شما کمک خواهد کرد.

 جذب مشتری:

اکثریت افراد در همان صفحه ائل به جستجو و خرید میپردازند و با بودن در صفحه اول کسانی که شما را نمیشناسند با مراجعه به سایت شما با شما اشنا میشوند و در مرور زمان به مشتری های شما تبدیل میشوند.

فضای کسب وکار و توسعه

 

نقش کلمات چیست؟

کلمات در دنیای امروزه بسیار تعیین کننده هستند و بازی گرفتن از کلمات و استفاده صحیح و به جا از آنها نقشی اساسی و مهم در ارتقا سایت دارد.

با استفاده از کلمات کلیدی میتوانیم توجه گوگل را به سمت سایت خود جلب کنیم و وقتی کلمات از جدید ایتفاده کنیم و کپی از سایت های دیگر نباشد خودش کسب یک امتیاز مثببت است.

توضیحات بخش دیگری است که باید به آن توجه شود، با توضیحات کامل و دقیق میتوان به گوگل کمک کرد تا کسب و کار شما را در صفحه اول متناسب با سرچ های دیگران قرار دهد و اگر شما مظالب مفید و جدیدی داشته باشید از سوی گوگل در جایگاه مناسبی قرار خواهید گرفت و این امر باعث میشود بازدید کنندگان بیشتری به سایت شما سر بزنند و اینگونه سایت جایگاه خودش را تثبیت میکند.

برای مردم بنوبسید، درست است که باید در ساختار سایت خود از کلمات کلیدی استفاده کنید اما سایت شما برای مردم هست و استفاده بیش از حد از این کلمات باعث گنگ شدن و نامفهومی مطالب میگردد، پس باید با استفاده کلماتی که در جامعه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند ساختار خود را تشکیل دهیم.

میتوانیم کلید ورود به صفحه اول گوگل را مظالب و محتوای مفید و روان قرار دهیم تا برای افراد جالب و  اموزنده و در عین حال درک مطالب آسان باشد و وقتی این اتفاق بیفتد سایت برای مردم قابل اعتماد تر نیز واقع میشود.

گیج شدن کاربر از درک مطالب

 

سئو چیست و ارتباطش با رتبه سایت

افزایش رتبه سایت در کرمان

به مجموعه فعالیت‌ها، آماده سازی ها و تنظیماتی که بر روی سایت انجام می شود تا سایت در نتایج جستجوی صفحه اول گوگل قرار بگیرد، سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می گویند .سئو تکنیک‌ها و راهکارهیی است که با استفاده از آن ها می‌توانید موفق به ارتقا رتبه سایت خود بشوید.

تاثیر رتبه سایت در تعداد بازدید و ارتباط مستقیم ان سایت و سئو

تعداد بازدید از وب سایت، یکی از چالش های  اصلی مدیران سایت ها میباشد . دلیل این موضوع این است که اگر شما بهترین سایت را از نظر برنامه نویسی، طراحی گرافیک، محتوا، تجربه کاربری و… داشته باشید اما سایت شما بازدید نداشته باشد، سایت شما هیچ ارزشی ندارد. از طرف دیگر ارزش سایت های اینترنتی بر اساس میزان بازدید آنها و ارزش کاربرانی که دارند سنجیده می شود.

1 محتوا کاربدی و محبوب برای کاربر

بودن  محتوا کاربردی و مجبوب در درون سایت که مد نظر کاربر باشد تا بعد بازدید از سایت رضایت کامل داشته یاشد .

2 به روز رسانی همواره محتوا سایت

شما باید همواره مطالب سایت رو بروز رسانی و یا ویرایش کنید تا نسبت به رقبا که یکی از مهمترین چالش های شماس عقب نمونید و کاربران خود را از دست ندهید.

3   ارتباط و همکاری  با اینفلوئنسرها

به  کسانی که در شبکه های اجتماعی دنبال کنندگان و اعتبار زیادی در حوزه کاری خود دارن اینفلوئنسر(influencer) میگویند .

اینفلوئنسرها ای توانایی رو دارند که با معرفی شما هزاران نفر را به سمتتان سوق دهند بنابراین هر چه بازدید بالاتر رفت موتور های جستجو گر گوگل رتبه بندی سایت را ارتقا میدهند .

4 ساخت پروفایل یا حساب کاربریبرای سایتتان  در شبکه های اجتماعی

نقش شبکه های اجتماعی در رتبه وب سایت در کرمان

امروزه باتوجه محبوبیتی که شبکه های اجتماعی مانند Instagram،Telegramو… دارند یکی از راه های افزایش رتبه سایت وتعداد بازدید ساخت  پروفایل یا حساب کاربری درون این شبکه ها می باشد.

5 به روزر رسانی اطلاعات و محتویات  شبکه های اجتماعی همراه باسایت

بعد از ساخت حساب درون شبکه ها باید لینک سایت رو درون حساب کاربری خود که ساختید قرار بدهید تا دنبال کنندگان از سایت شما نیز بازدید کنند که باعث افزایش رتبه سایت و تعداد بازدید میشود.

برای کارایی بیشتر در شبکه های اجتماعی بهتر است که مطالب مرتبط با سایتتان یا محتویات خود سایت را درو شبکه ها قرار بدهید.یادتان باشد که مدام همراه با سایت شبکه های اجتماعی خود را هم به روز رسانی کنید.

6 دقت به سرعت کسب بک لینک ها

به صورت طبیعی مطالب منتشر شده در سایت در روز های اول ابتدایی بک لینک های بیشتری کسب کرده و در روزهای بعدی این تعداد کاهش خواهد یافت.توجه داشته باشید که گوگل از این سرعت به عنوان شاخص محبوبیت محتوا استفاده می کند.

با توجه به نکته بالا توجه داشته باشید که به صورت مرتب در بازه‌های زمانی مختلف محتوای قدیمی سایت را از یاد نبرده و لینک هایی به آنها بدهید. با این کار مطلب شما همیشه از دید گوگل مطلب با اعتباری طلقی میشود.

7 لینک وبسایت خود را درون ویکی پدیا قرار بدهید

ویکی پدیا فارسی

ویکی پدیا دارای اعتبار بسیار زیادیست و کسب بک لینک از آن تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت شما به همراه خواهد داشت. ویکی پدیا یک دانشنامه آزاد بوده و در نتیجه می توانید با ویرایش محتوای آن نسبت به درج لینک های سایت خود اقدام کنید.

حواستون باشه که جمعیت فعال در ویکیپدیا نسبت به محتوای آن بسیار حساس هستند و در صورتی که لینک شما از ارزش کافی برخوردار نباشد مطمئنا از طرف آن پاک خواهد شد..

8 کاربران را علاقمند به بازکشت به سایت کنید

در بیشتر  مواقع سئو با هدف جذب کاربرانی که هنوز نام شما را نشنیده اند به کار می رود.بهنیه سازی سایت در کلمات به خصوص روشی برای جذب این گونه کاربران است. با این حال بهینه سازی سایت برای بازگشت کاربران نیز می تواند در افزایش رتبه آن تاثیر به سزایی داشته باشد.

9کسب اعتماد کاربران با امن تر کردن سایت خود با گواهینامه امنیتی SSL

مجوز امن ssl در کرمان

این مورد از جمله معیار های موثر بر افزایش رتبه سایت در گوگل می باشد و با توجه به ساده بودن پیاده سازی، ارزش آن را دارد که بر روی آن وقت بگذارید. گوگل در سال 2014 اعلام کرد که ازین پس وبسایت های دارای گواهینامه SSL اولویت بیشتری به بقیه سایت ها داشته و گوگل به آنها امتیاز بیشتری در رتبه بندی می دهد. این مسئله با توجه به افزایش اهمیت امنیت وب در طی سالهای اخیر، احتمالا در سال های آتی به فاکتوری موثر تر نیز تبدیل خواهد شد.

نکته:

گواهینامه امنیتی SSl موجب حفظ امنیت کاربرانتان می گردد و از این رو آنها به سایت شما اعتماد بیشتری خواهند کرد.

10 تشویق کاربران به فعال بودن و  درج نقد و بررسی در سایت

در بسیاری از این گونه وب سایت ها، کاربران قادر به درج نقد و بررسی های خود از کسب و کارها می باشند.هر چه نظرات مثبت شما در این گونه وب سایت ها بیشتر باشد، احتمال کسب رتبه بالاتر در نتایج محلی گوگل برای شما بیشتر میشود

با توجه به توضیحات بالا می توان نتیجه گرفت که هر چه بیشتر وقت روی سایت گذاشته شود رتیه بالاتری کسب میکنید .

اگر که وقت کافی ندارید میتوانید با یک تیم سئو کار حرفه ای همکاری کند زیرا که نقش خیلی موثری در رتبه بندی سایت شما دارند .

برای افزایش رتبه سایت در کرمان و طراحی وب سایت در کرمان مراجعه کرده یا با شماره 03432472894 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *