بودن در صفحه اول گوگل در کرمان، آرزوی هر صاحب هر وب سایتی است که بتواند لینک سایت خود را در آن قرار دهد، بهمین علت صاحبان سایت همیشه سعی خود را می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیابی به اهداف خود استخدام کنند. اما همانطور که خودتان می دانید، در هر صفحه از نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شود و این لینک ها برای این که در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. باید به طور کامل اصولی مراحل سئو را بروند، مخصوصا لینک اگر کلمه کلیدی که برای خود انتخاب می کنید، جزء کلمات تک کلمه ای و پر بازدید باشد. برای قرار گرفتن لینک وب سایت در صفحه اول گوگل، باید حتما وب سایت شما بر اساس موتورهای جستجو گر بهینه سازی شود. گوگل در چند سال اخیر الگوریتم های متعددی را معرفی کرده است که مطابق با هر آلگوریتم خود به شما کمک می کند که به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن رتبه وب سایت خود را افزایش بدهید و بعد از مدت کوتاهی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. البته نیاز به تاکید است که این مسئله به نوع کلمه کلیدی شما بستگی دارد.

در مقاله زیر آموزش سئو ما قصد داریم که چند تکنیک پر کاربرد را که به شما کمک می کند تا لینک وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار بدهید بیان کنید.

چند تکنیک برای قرار گرفتن لینک سایت در صفحه اول گوگل در کرمان

نام دامنه وب سایت

سعی کنید نام دامنه خود را کوتاه انتخاب کنید. البته این را باید در نظر بگیرید که همیشه این مسئله امکان پذیر نیست، برای مثال سایت Howstuffworks  هر چند دارای نام دامنه بلند است، اما از نظر مفهوم می تواند کمک بسیار زیادی به برندینگ سایت کند.

اما مهم تر از کوتاه بودن نام دامنه، تطبیق دادن مفهومی آن با محتوای سایت است یعنی استفاده کردن از کلمات کلیدی اصلی به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا بتوانند موضوع صفحه را بفهمند و علاوه بر آن راحت آن را به حافظه بسپارند.

امروزه هنگام جستجو کاربر، موتورهای جستجو علاوه بر این که محتوای وب سایت شما را برسی می کنند، دامنه را نیز مورد بررسی قرار می دهند. استفاده از کلمات کلیدی معادل انگلیسی آن در دامنه به بهینه سازی وب سایت شما کمک می کند، به این دلیل که اولین مکانی است که گوگل مورد بررسی قرار می دهد، که اگر نام دامنه اسپم باشد آن را نشان ندهد. علاوه بر کلمات فارسی که در عنوان های داخلی به کار رفته است، در نام دامنه که البته توصیه می شود کوتاه باشد، کلمات کلیدی معادل آن را نیز به کار ببرید. این مسئله کمک بسیار زیادی به مالکان سایت ها می کند تا سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهند.

نام دامنه وب سایت

متا تگ عنوان

یکی از مهم ترین متا تگ در سئو که تاثیر بسیار مهمی برای قرار گیری وب سایت در صفحه اول گوگل دارد، متا تگ title یا همان عنوان است. اولین مکانی که هم توسط گوگل بررسی می شود، title صفحه است. عنوان صفحه باید بین 30 الی 60 کاراکتر است و کلمات کلیدی اصلی نیز در آن به کار بروند. بین کلمات کلیدی بهتر است که با کاراکترهای خاصی مانند | یا – فاصله گذاشته شود.

در صورت این که متا تگ خالی باشد، گوگل براساس محتویات کاربر عبارت خاصی را حدس زده و جایگزین متا تگ خالی می کند. بهتر است بیشتر از 60 کاراکتر نشود، به این دلیل که گوگل برای این مکان فقط پانصد و دوازده پیکسل اختصاص داده است و بیشتر از آن به صورت نقطه چین نمایش داده می شود. براساس آخرین به روز رسانی هایی که انجام شده است تا 65 کاراکتر هم می توان استفاده کرد.

title tag

متا تگ توضیحات

یکی از عوامل مهم قرار گرفتن یک سایت در صفحه ی اول گوگل متا تگ توضیحات است با اینکه متا تگ توضیحات در صفحه ی سایت نشان داده نمی شود. این متا تگ که فقط در صفحه ی جستجوی گوگل نمایش داده می شود و در آن صاحب وب سایت باید در مورد محتوای اصلی سایت بیان کند.

ظول کاراکتر متا تگ توضیحات باید بین 70 الی 150 کاراکتر باشد. اگر بیش تر از این تعداد کاراکتر باشد اضافه ی آن به صورت نقطه چین نمایش داده می شود و این موضوع تاثیر منفی در رتبه سایت برای قرارگیری در صفحه ی اول گوگل دارد. بهتر است کلمه اصلی دو بار قرار بگیرد.

تگ عنوان H1

این عنوان، عنوان مقاله است که در بالای محتوای سایت قرار می گیرد و باید با متا تگ عنوان متفاوت باشد و همچنین نباید به صورت سئو نوشته شود. باید کلمه ی کلیدی در ان نوشنه شود که کاربر آن را بپسندد.

در هر صفحه فقط یک بار باید از تگ H1 استفاده کرد و برای زیر عنوان ها باید از h3،  h2 وh4  استفاده کرد.

تگ عنوان H1

کلمات کلیدی داخل متن

استفاده مناسب از کلمات کلیدی در متن برای افزایش رتبه سایت و قرارگیری آن در صفحه اول گوگل بسیار مهم است. اگر از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده شود گوگل سایت را جریمه می کند و اگر خیلی کم استفاده شود اثری در افزایش رتبه سایت و قرار گرفتم آن در صفحه اول گوگل سایت نخواهد داشت.

حداقل محتوایی که باید باشد تا گوگل ان را به عنوان مقاله در نظر بگیرد 500 کاراکتر است. ولی برای نتیجه بهتر باید بین 1200 الی 1600 باشد و همچنین چگالی کلمات کلیدی باید بین 1 الی 3 درصد باشد و تمرکز استفاده از آن ها در اولین پازاگراف ها باشد.

تگ alt برای تصاویر

تگ alt برای پیدا کردن عکس ها که مشابه متا تگ عنوان و توضیحات است کمک می کند. این تگ به نوعی توضیح دادن تصویر برای گوگل است. گوگل با مشاهده توضیحات تگ ALT متوجه می شود که این تصویر مربوط به چه موضوعی است، و همچنین زمانی شخصی در قسمت تصاویر گوگل جستجویی را انجام می دهد، گوگل با فهمیدن تصویر آن را در جستجو های تصاویر نمایش می دهد. به همین دلیل اهمیت دارد توضیحات به نحوی باشند که مربوط به موضوع مطلب شما باشد.

آلت تصاویر

لینک های داخلی

چنانچه بخواهید صفحات مرتبط با هم را به هم متصل کنید از لینک های داخلی استفاده می کنیم. این لینک ها به نوعی بک لینک هم محسوب می شوند. و در واقع بک لینک های داخلی سایت می باشند.

 

لینک های داخلی سایت

برای بودن در صفحه اول گوگل در کرمان و طراحی وب سایت در کرمان مراجعه کرده یا با شماره 03432472894 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *