طراحی سایت آموزشی در کرمان توسط تیم متخصص و تجربه چندین ساله در طراحی وبسایت های آموزش آنلاین درکرمان.

با ارتقاع سطح کیفی و کمی تکنولوژی و فن آوری نیاز جهان برای استفاده از راه های جدید ارتباطی روز به روز شدید تر دنبال میشود. تعداد بالایی از مشاغل برای رسیدن به اهدافشان استفاده های گونا گونی از اینترنت میکنند. در ایناین مسیر نیاز به استفاده از اینترنت جهانی و طراحی سایت برای موسسات آموزشی و آموزش گاهی بیش از دیگر مشاغل احساس میشود.اولین امر در طراحی سایت آموزشی ارتباط با کیفیت بین متقاضیان آموزش و موسسات آموزشی میباشد.

 

طراحی سایت آموزشی توسط یک طراح سایت

اهداف اصلی از ساخت سایت اموزشی در کرمان

2 علت عمده وجود دارد که باعث میشود طراحی سایت آموزشی در کرمان برای شما به صرفه باشد.

  1. دسترسی راحت تر متقاضیان آموزش و صرفه جویی در وقت
  2. قابلیت دسترسی به افراد بیشتر در نقاط گونا گون و از فواصل دور بدون محدودیت مکانی

برای مثال فرض کنید دارای یک آموزشگاه در یکی ازمناطق کشور هستیید افرادی که بصورت حضوری به آموزشگاه شما مراجع میکنند اکثرا افرادی هستند که در منطقه اطراف آموزشگاه شما زندگی  میکنند. و همین امر باعث میشود شما در همان منطقه هم محدود شوید. اما با طراحی سایت و ارائه خدمات آموزشی مورد نیاز و صرف هزینه ومنابع کمتر امکان دسترسی به کاربران بیشتر حتی در دورترین نقاط کشور را خواهید داشت.

طراحی سایت آموزشی

 

خصوصیات یک طراحی سایت آموزشی در کرمان

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت آموزشی :

Responsive که در  لغت نامه فارسی با کلمه واکنشگرا هم معنی می‌شود، متدی برای طراحی سایت است که این امر باعث می‌شود صفحات سایت در انواع دستگاهای هوشمند با اندازه صفحه نمایش مطابقت پیدا کند و باعث میشود تجربه کاربری عالی برای همه ی متقاضیان ایجاد شودبه این معناکه ظاهر وب‌سایت در تمام دستگاه‌هایی که کاربران با آن از سایت شما دیدن می‌کند (مانند موبایل، تبلت، لپتاپ و..) مناسب و بهینه باشد.نشان دادن ریسپا نسیو بود سایت آموزشی

انعطاف پذیری در طراحی سایت آموزشی :

وب سایت های آموزشی و آموزشگاهی باید به شکلی طراحی و ایجاد شوند که بطور کامل با نیاز کاربر متناسب باشد و بسته به اهدافی که برای آن طراحی و پیاده سازی شده اند پاسخگو به تمامی نیاز های کاربر باشند.از سوی دیگر سایت های آموزشی باید این خصوصیت را هم داشته باشد که بسته به کاربرد که در آینده مجموعه آموزشی به آنها نیاز پیدا میکند پاسخگو باشد ،  یعنی امکان اضافه کردن قسمت های جدید به آسانی در دسترس باشد. به عنوان نمونه افزودن زبان جدید به سایت یا امکانات دیگروجود داشته باشد.

مشخصه های ظاهری باکیفیت در طراحی سایت آموزشی:

وب سایت های آموزشی طراحی و پیاده سازی شده جدا از وجود داشتن امکاناتی و ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره گردید باید دارای ظاهر گرافیکی بسیار خوبی باشند تا افزون بر جذاب بودن وبسیار کاربردی وباعث اجاد حس کاربری عالی شود،تا از خسته شدن و اصطلاحاً دل‌زدگی کاربران سایت جلوگیری نمایند. زیرا کاربران و علاقه‌مندان، زمان نسبتا زیادی را در وبسایت های آموزشی می‌گذرانند و  نحوی استفاده از محتوای آموزشی باید به صورتی باشد که از آسیب به چشم متقاضیان جلوگیری نماید و  همچنین متقاضی احساس خستگی کمتر نماید و باعث ایجاد علاقه بیشتر برای دنبال کردن مطالب شود. همچنین به‌منظور راحتی دسترسی کاربر به امکانات و محتوا گوناگون وبسایت باید تجربه کاربریبسیار آسان در طراحی یک سایت آموزشی موردبرسی قرار گیرد.

سئو بودن سایت آموزشی:

یکی از نکات کلیدیدر طراحی سایت بحث SEO سایت است . سئو که امروزه زیاد مورد بحث قرار میگیرد به معنای بهینه سازی سایت برای متور های جستجو میباشد. خود کلمه SEO مخفف شده عبارت

Search Engine Optimization می باشد به زبان ساده تر بدین معنا ست تمام فرایندهایی که باعث میشود که سایت شما نتایج بسیار بهتری را در موتور های جستجو همچون گوگل یاهو و… میشود که این امر باعث بازدید بیشتر لز سایت شما ودر نتیجه جذب متقاضیان بالا تر میشود

ازجمله مزایای سئو(SEO) :

  • افزایش بازدید و ترافیک وب سایت
  • برندسازی اینترنتی و گسترش نام برند
  • افزایش فروش محصولات و خدمات (افزایش درآمد)
  • افزایش و بهبود رتبه سایت

طراحی سایت آموزشی در کرملن بحث سئو

اهداف و مأموریت خود را مشخص کنید :

وب سایت های آموزشی مثل دیگر انواع وب سایت ها هستند اما با مقداری تفاوت و انتظارات متفاوت. در ابتدا پیش از انتخاب قالب برای سایت، حتما باید  اهداف و مأموریت خود را پیدا کرده و مشخص کنیم.برای مثال اگر شما قصد ارائه مطالب آموزشی برای کودکان 8 ساله را دارید حتما باید ظاهر سایت و چیدمان آن به شکلی باشد که هم برای کودکان و هم والدینشان راضی کننده و کاربردی باشد. یعنی به صورتی باشد که علاوه بر دسترسی راحت به مطالب سایت ظاهری جذاب برای جذب کودکان داشته باشد یا اگر قصد  این را دارید که ارائه خدمات و محتوای آموزشی برای مقاطع تحصیلی بالا را دارید باید طراحی وب سایتتان تخصصی تر و با ظاهری حرفه ای تر پیاده سازی شود .

سخن پایانی

طراحی سایت آموزشی امری بسیار کلیدی میباشد که علاو بر ایجاد در آمد باعث افزایش پویایی جوامع و باعث بلا رفتن سطح فکری افراد جامعه میشود. امید واریم ای مطلب برای شما مفید بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *