تولید محتوا در کرمان، توسط افراد متخصص و کارآمد، و با رعایت اصول سئو و با بالا ترین کیفیت؛ به عنوان یکی از بهترین تولید کننده ی محتوا آماده ارائه خدمات هستیم. تولید محتوا امروزه به عنوان یکی از بهترین روش های جذب مخاطب به حساب می اید، پس داشتن محتوا برای سایت ها الزامی است، اما نه هر محتوایی همان قدر که سایت بدون محتوا بی اعتبار نزد کاربران و موتورهای جستجو است، سایت با محتوای بی کیفیت و غیر کاربردی نیز فاقد ارزش است و به کسب و کار ها ضربه میزند. در واقع یک محتوای خوب محتوایی است که طبق نیاز کاربران و هدف سایت تولید شود.

تولید محتوا در کرمان

تولید محتوا چیست ؟

فراهم کردن ایده های موضوعی که برای مخاطب جذاب است و همچنین در راستای هدف سایت است و مخاطب را جذب میکند. و کارشناس تولید محتوا در صورتی میتواند یک محتوای کاربردی ارائه بدهد، که کاربر را به راه حل و پاسخ مشکلات و سوال هایش برساند و به او این اطمینان را بدهد که آن کالا یا خدمت برای او مناسب است و اورا به خواسته اش میرساند. و امروزه بازاریابان به این نتیجه رسیدن که محتوا با کیفیت بالا ارزش زیادی دارد و برای تولید محتوا هزینه میکنند، زیرا تولید محتوای با کیفیت باعث اعتماد کاربر به صاحب برند میشود و همچنین اگر محتوا را هدفمند و منظم ارائه دهند، باعث شناخته شدن بیشتر برند و نقش بستن آن برند در ذهن مخاطب است.

تولید محتوا در کرمان

انواع محتوا :

ما برای نوع محتوا آزاد هستیم که هر کدام را که میخواهیم انتخاب کنیم و نحوه استفاده از آن ها نیز به ما بستگی دارد؛ اما با این حال باید بدانیم که کدام یک از آن ها برای کسب کار ما مناسب تر است و مخاطب بهتر باهاش ارتباط میگیرد.

محتوای ویدیویی

امروزه محتوای ویدیویی کاربرد زیادی پیدا کرده خیلیا آن را بهترین نوع برای تولید محتوا میدانند، به خصوص در فضای مجازی مانند اینستاگرام، لینکدین، توئیتر و….. زیرا ساده و کم هزینه است و اگر به درستی ارائه شود مخاطب های زیادی را به مشتری تبدیل میکند، فقط لازم است بدانید مخاطبتان به چه چیزی نیاز دارد.

محتوای صوتی و پادکست

امروزه به دلیل مشغله های زیاد، مردم برایشان مقدور نیست فیلم ها یا متن های محتوا را ببینند، به همین دلیل محتوای صوتی طرفدار زیادی پیدا کرده و پرکاربرد شده است، زیرا مخاطب میتواند در هنگام انجام کارهایش نیز به پادکست گوش دهد و شما هم میتوانید، با ویرایش آن پادکست تاثیر بیشتری بر روی مخاطب خود بپذارید.

محتوای متنی

یکی از رایج ترین و شناخته شده ترین نوع محتوا، محتوای متنی است. به صورت کلی به دو دسته ی کوتاه و بلند تقسیم میشود، هر دو محتوا اهمیت خاص خود را دارند، و اگر محتوایی بلند و با کیفیت باشد، در افزایش رتبه سایت تاثیر به سزایی دارد.

کتاب های الکترونیکی

نوع دیگری از تولید محتوا کتاب های الکترونیکی ( ebook) است، که باعث آشنایی مخاطب با تخصص هر کسب و کاری میشود، این نوع محتوا ممکن است رایگان یا غیر رایگان باشد، اگر شما به عنوان یک سایت آموزشی در ازای دریافت ایمیل از مخاطب خود، کتاب الکترونی را به صورت رایگان در اختیارشان قرار بدهید، از این راه lead هم بدست می‌آورند، که برای برنامه‌ریزی ایمیل مارکتینگ کاربرد دارد.

محتوای عکسی

یکی از راه های جذب مخاطب از طریق عکس است، زیرا عکس نظر مخاطب را به خودش جلب میکند و باعث میشود، بیشتر به محتوای متنی توجه کند. در واقع محتوای تصویری برای اثر بخشی بیشتر محتوای متنی است.

محتوای اینفوگرافیک

این نوع محتوا مخاطب زیادی دارد، زیرا تصاویر با گرافیک زیبا و توضیحات خلاصه روی آن، که در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به مخاطب میدهد.

محتوای وبینار

وبینار یا همان سمینار های مجازی که این محتوای آموزشی بر روی سایت قرار میگیرند و افراد هر زمان که توانستند میتوانند به سایت مراجعه کرده و چندین مرتبه کنفرانس را ببینند. این نوع محتوا به ویژه برای سایت های آموزشی بسیار کاربردی است.

انواع تولید محتوا در کرمان

 

مراحل تولید محتوا:

تولید محتوا مانند سایر کارها فرایندی دارد و برای اینکه به نتیجه مطلوب برسیم باید بر اساس روند اصولیش پیش بریم.

1- هدف محتوا

برای تولید محتوا برای سایت، دانستن هدف بسیار الزامی است؛ زیرا شما باید بدانید در چه راستایی باید محتوا تولید کنید.

2-شناسایی مخاطبین محتوا

ما برای مخاطب محتوا مینویسیم، پس هدف مخاطب و چیدمان سایت و علاقه مندی های مخاطب بسیار مهم است، دانستن اینکه کاربران به دنبال چه چیزی هستند و طرز چیدن سایت برای هدایت ساده آن ها به محتوای مورد نظر و دانستن علایقشان برای جلب توجه بیشتر کاربران لازم است.

3-شناسایی رقیب ها

مخاطبین سایت شما به سایت های رقیب نیز مراجعه میکنند، مراجعه به سایت های رقیب علاوه بر اینکه به شما ایده میدهد، باعث بهبود عملکرد سایت شما نیز میشود.

4-برنامه ریزی

داشتن یک برنامه جامع قبل از انجام هر کاری بسیار روی عملکرد شما تاثیر دارد. اگر در حال ایجاد یک سایت جدید هستید، با برنامه ریزی، اصولی برای خود ایجاد کنید، که خیلی برای فعالیت های سایت مفید است.

5- تولید محتوا

و اینک با دانستن هدف هر صفحه ای شروع به تولید محتوا برای آن صفحه کنید.

6-غنی سازی محتوا

محتوای شما نباید کپی باشد و باید منحصر به فرد باشد و با استفاده از دیگر محتواها مانند تصاویر و ویدیو ها و آیکون ها و…. توجه مخاطب را جلب کنید.

7- ویرایش محتوا

بعد از تولید محتوا چند ساعت بعدش محتوای خود را بخوانید و مشکلات آن را رفع کنید، مرور محتوا باعث افزایش کیفیت محتوا میشود.

8- بهینه سازی محتوا با اصول سئو

رعایت اصول سئو باعث افزایش رتبه سایت میشود، که بر روی موتورهای جستجو مانند گوگل تاثیر دارد.

9-به روز رسانی محتوا

به روز نگه داشتن اطلاعات سایت، اهمیت زیادی دارد و باید برای آن زمان گذاشت به خصوص اطلاعات صفحات ورودی

10- ارزیابی عملکرد خود

با ارزیابی عملکردتان هم از ایرادات و مشکلات خود آگاه میشوید و هم برای پیشرفت برنامه خود ایده جدید میگیرید.

انواع روش های تولید محتوابرای تولید محتوا در کرمان و طراحی وب سایت در کرمان مراجعه کرده یا با شماره 03432472894 تماس بگیرید.

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *