طراحی سایت بازرگانی در کرمان عالیترین روش برای بالا بردن  فروش و جذب هرچه بیشتر مشتریان است.

طراحی سایت بازرگانی در کرمان در حقیقت طراحی یک سایت بازرگانی کار آمد پشتوانه حضور همیشگی شما در عرصه جهانی است. اهمیت طراحی وب سایت بازرگانی و دیگر مشاغل از آنجایی مورد توجه قرار میگیرد که تا به امروزچیزی در حدود 1.8 میلیارد وب سایت آنلاین در دسترس بوده  ثبت شده هستند. هریک از وب سایت های عرضه شده خدمات و ویژگی های منحصر به فرد  به خودشان را دارند. وب سایت شرکت  بازرگانی شما در حقیقت راه ارتباطی برای  ارائه خدمات و نمایش  محصولات شما به مشتریانتان است و یک کانون همه جانبه برای ارائه شرح حال، نمونه کارها و خدماتتان به متقضیان است.  و این امر باعث شده که امروزه شرکت بازرگانی مختلف رو به طراحی سایت بازرگانی بیاورند.

فردی در حال طراهی سایت (بازرگانی) و ارائه آن به جهان

مزایای طراحی سایت بازرگانی در کرمان:

اولین مزیت طراحی  یک سایت بازرگانی در گام اول نمایش و معرفی محصول یا محصولات و خدمات شرکت بازرگانی شما به جوامع مختلف است، به بیانی دیگر  سایت بازرگانی موجب افزایش  توسعه بازار های شرکت مورد نظر می شود و حتی می تواند موجب آن شود که شرکت بازرگانی برای خود در بازار های  تجارت بین الملل نیز جا باز کند و بتواند به ارائه خدمات و محصول یا محصولات خود  در عرصه های جهانی بپردازد. امروزه داشتن یک وب سایت بازرگانی حرفه ای و کار آمد به شرکت بازرگانی هویت و اعتبار خواهد بخشید و در حقیقت  شرکت بازرگانی  شما را را در چشم مخاطب حرفه ای و کار آمد  نمایش می دهد و به همین علت مخاطب یا متقاضی امکان آن را دارد تا راحت تر به شما اعتماد کند و از خدمات یا محصول یا محصولات شما استفاده کند.

دومین مزیت طراحی سایت بازرگانی ازبین رفتن محدودیت های جغرافیایی ور رقابت در بازار های جهانی باشرکت های هم دسته است که این امر باعث توسعه روز افزون شرک بازرگانی شما می شود.

سومین مزیت داشتن سایت بازرگانی به صورتی بستری را برای شما ایجاد  می کند تا امکان آن را داشته باشید تا  در فضای گسترده  اینترنت هم فعالیت داشته باشید به این مفهوم است  که با دارا بودن  سایت بازرگانی در ودحقیقت شما یک شعبه از شرکت بازرگانی خود را در فضای گسترده اینترنت نیز ایجاد وثبت  کرده اید، که  این امر موجب آن می شود که دسترسی مخاطبان به شما آسان تر باشد وفقط یک کلیک با شما فاصله داشته باشند.

سایت بازرگانی موجب  معرفی محصولات و خدمات شرکت بازرگانی شما میشود وهمین طور امکان فروش آنها نیز در هر زمانی و مکانی در دسرس قرار دارد که این امر اولین گام در بازار یابی آنلاین است.

دسترسی سایت ها به تمامی نقاط جهان فروش خرسد بدون محدودیت معرفی کردن محصول شرکت های بازرگانی

نکات بسیار مهم در طراحی سایت بازرگانی در کرمان

 

سئو طراحی سایت شرکت بازرگانی:

افرادی درحال کار بر روی سئو سایت

 

یکی از مهم ترین نکات طراحی سایت بحث SEO سایت است درواقع میتوان گفت مهم ترین امر در طراحی سایت های بازرگانی ودیگر

سایت ها بحث SEO است. SEO مخففه شده  عبارت « Search Engine Optimization  » که میتوانیم آن را (بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو) ترجمه کنیم.

درواقع امروزه خود کلمه  سئو هم دردستور زبان فارسی بسیار رواج پیدا کرده است. وحتی این امر باعث شده که ترکیب‌های توصیفی و اضافی و عبارات فعلی  (مانند بهبودسازی  سئو، سئو کردن، سئو سازی) نیز در دستور زبان به کار گرفته شود. هدف و متدهای سئو آن است که زمان جستجوی کاربران در گوگل و دیگر موتورهای جستجو، این موتورها رتبه‌ی بهتری را به محتوای سایت  و اختصاص دهد.

 نمایش لوگوی شرکت :

امکان دارد نکته بی اهمیتی به نظر برسد اما  وب سایت های  زیادی وجود دارند که این نکته ساده را رعایت نکرده اند. بنا بر این لوگوی شرکتتان را در وب سایت به صورتی قرار دهید که کاربر به محض ورود به سایت آن را مشاهده کند (به طور معمول گوشه بالا سمت چپ یا راست قرار میگرد).این اشتباه را  نکنید بزرگ بودن بیش اندازه لوگو همیشه مورد خوبی نیست درسته که ایجاد جلب توجه میکند اما باید سایز لوگو سایت باید با دیگر عناصر موجود دروب سایت متناسب باشد. همین طور لوگو باید حتما به اندازه ای باشد که نوشته یا اجزاء دیگر آن به وضوح قابل مشاهد باشد پس تلاش کنید وضوح لوگو کیفیت بالایی داشته باشد. همین طور توجه داشته باشید که لوگو را به صفحه اصلی لینک داشته باشد  تا کاربران به آسانی بتوانند با یک کلیک به صفحه اصلی دست رسی داشته باشند.

 رعایت مینیمالیسم:

زیبایی در سادگیست راعیت سادگی سایت یکی از نکاتی است که باید حتما رعایت شود. تنها به مقداری لازم از تصویر و متن دروب سایت استفاده کنیم که سادگی سایت را از بین نبرد و سایت ساختاری عجیب به خود بگیرد. از بندهای طولانی وعکس های  گرافیکی عجیب و غریب و پراز رنگ دوری کنید

 فونت:

به این خاط است که رصفحات وب سایت منسجم و منظم به نظر برسند از فونت یک اندازه درهمه صفحات استفاده کنید و تغییرات خیلی زیادی در فونت ها ایجاد نکنیید که این امر باعث ازبین رفتن سادگی و نظم ویک پارچگی وب سایت میشود

رنگ:

درساخت یا طراحی وب سایت شرکت بازرگانی تلاش کنید تنها از 3 الی 4  رنگ متفاوت استفاده کنید نه بیشتر. رنگ های پس زمینه متن ها ومتن ها باید تناسب کافی را با هم داشته باشند تا نوشته ها برای کاربر واضح باشد استفاده بیش از حد از رنگ ها درمتون ساختار سایت را دچار مشکل میکند .

ریسپانسیو بودن سایت:

نشان دادن Responsive سایت

Responsive که د دستور زبان ر فارسی باعبارت واکنشگرا مطرح می‌شود، متدی برای طراحی یک  وب سایت است که موجب می‌شود صفحات وب در انواع مختلف دستگاه‌ها و اندازه‌های صفحه نمایش به وضوح نشان داده شوند. به این مفهوم است  که ظاهر وب‌سایت بازرگانی یا هر وب سایت دیگر در تمام دستگاه‌هایی که سایت برای کاربر قابل مشاهده باشد  (مانند: موبایل، تبلت، لپتاپ و..)، مناسب و بهینه شده  باشد.

امروزه مخاطبان بسیاری با موبایل، تبلت، لپتاپ و.. از فضای گسترده اینترنت استفاده می‌کنند. صفحات وب باید به نهوه ای باشند که مخاطب زمان استفاده از آن نیاز به استفاده از  زوم کردن، اسکرول کردن افقی و… را نداشته باشد، متن‌ها وضوح وخوانایی بالایی داشته باشند

 راهبری:

هدف اصلی رساندن مخاطبان به خواستها یشان میباشد. اگر کاربر دروب سایت شما توانایی به پیدا کردن محتوایی که میخواهد، نباشد در حقیقت سایت شما کارآییرلازم را ندارد ندارد و سود مند نیست. راهبری وب سایت باید روشن و ساده باشد.

 

برای طراحی سایت بازرگانی در کرمان و طراحی وب سایت در کرمان مراجعه کرده یا با شماره 03432472894 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *