طراحی سایت خبری در کرمان، از اونجایی که افراد علاقه زیادی به شنیدن خبر های تازه و مهم هستند . اما در عین حال که اکثر مردم این روزها با توجه به عصر تکنولوژی به دنیای اینترنت رو آورده اند، دیگر مانند قدیم خواندن اخبار از روزنامه طرفداری ندارد و افراد اخبار را در وب سایت های خبری پیگیری می کنند.

طراحی سایت خبری در کرمان یکی از ساده ترین و در عین حال مهم ترین طراحی ها می باشد زیرا در آن نیازی به ساخت جزئیات خاص و سخت نمی باشد. اما یکی از با اهمیت ترین سایت ها می باشد چون بازدید های میلیونی دارد و اطلاعات آن باید دقیق،کامل و به روز باشد .

اطلاعات سایت خبری را باید به صورت بخش بخش قرار داد تا بتوان به راحتی و بدون اتلاف وقت به هرکدام از اخبار در صفحه مجزا دسترسی پیدا کرد ، عکس و متن ها به صورت مفید و مرتبط با موضوع اخبار باشند ، قابلیت جستجو داشته باشد ، آمار بازدید کنندگان سایت را بدهد ، مدیریت خبرها آسان باشد ، به مطالب بر اساس زمان بارگذاری بتوان دسترسی پیدا کرد و امکان نظر سنجی مدیریت خبرها آسان باشدافراد در حال طراحی سایت خبری در کرمان

ویژگی های بارز در طراحی سایت خبری در کرمان

برای طراحی سایت خبری در کرمان تمامی سایت های خبری باید بخشی به نام خبرهای داغ ، فوری ، پربازدید و … قرار داشته باشد که محل قرار گیری مهمترین اخبار باشد و بازدید کنندگان از سایت بتوانند با صرف کوتاه ترین زمان به این اخبار دسترسی پیدا کنند.

بخش برگزیده ها بخش دیگری در سایت خبری است که باید طراحی شود.  در این بخش خبر های برگزیده توسط سر دبیر انتخاب و در این بخش قرار داده میشوند .
بخش دیگری که باید طراحی سایت توجه شود به آن قسمت آگهی ها می باشد که باید بطور دائم برروز شود تا از اتلاف وقت بازدیدکنندگان سایت به شکل حداکثری جلوگیری شود .
در طراحی سایت خبری باید بخشی تحت عنوان دعوت به همکاری تعبیه کرد که تمامی مشتاقان فعالیت های خبری در اقصی نقاط جهان بتوانند با پایگاه خبری همکاری کنند .
این کار همچنین باعث افزایش مناطق پوشش دهی خبری و دسترسی حداکثری به اخبار در سراسر جهان میشود.
در این قسمت بایستی قابلیت ثبت اطلاعات شخصی افراد برای احراز هویت ثبت نام آنها به عناوین مختلف مانند شهروند خبرنگار، خبرنگار ، گزارشگر و… اقدام کرد.
مشتاقین به همکاری باید بتوانند اطلاعات و رزومه خود را از طریق پنل کاربری ایجاد شده برای مدیریت پایگاه خبری ارسال کنند و پس از بررسی مدیریت نتیجه نهایی از طریق پیامک ، ایمیل و قسمت پیام ها در پنل کاربری مشاهده کنند .

در طراحی سایت باید به این نکته توجه کرد پس از ثبت نام قطعی همکاری  هر خبرنگار جدید باید بتواند از طریق همین سایت و پنل کاربری خود با تیم اصلی خبری در ارتباط باشد.
پس بایستی قابلیت های مختلفی در پنل کاربری برای آنها تعبیه گردد که به ذکر آنها میپردازیم

  • قابلیت نوشتن ، حذف و ویرایش متن
  • قابلیت اپلود مدیا (تصویر ، ویدئو ، وویس و …)
  • قابلیت افزودن مکان و زمان تهیه و ثبت خبر

 

در بخشی دیگر از سایت تحت عنوان استان ها میتوان با تفکیک استان های مختلف اخبار مربوط به آنها را جدا کرد و به خواننده این امکان را داد که راحت تر اخبار پیرامون محل زندگی خود را پیگیری کند.

برای آشنایی و شناخت بیشتر قسمت های مختلف ایران میتوان بخشی تحت عنوان ایران گردی را در سایت طراحی کرد .
در این بخش میتوان با قرار دادن تاریخچه و ویژگی های کشور
پرداخت و تک تک جاذبه های گردشگری ایران با تفکیک استانی معرفی گردد ، اینگونه بازدید کنندگان سایت میتوانند با مراجعه به این قسمت و دیدن تصاویر و فیلم های مربوط علاوه بر اطلاع از مکان دقیق آن به آنها این امکان را میدهد مکان دلخواه خود را طبق سلیقه برای سفر و بازدید انتخاب کنند.

در این قسمت نیز میتوان بخشی تحت عنوان ثبت نظر و دیدگاه قرار داد که افراد بتوانند با ثبت نظرات خود امکان تصمیم گیری بهتری برای سایرین ایجاد کنند.فراد در حال خواندن خبر در سایت خبری کرمان

دلیل طراحی سایت خبری در کرمان

در سراسر کشور و دنیا در هر لحظه رویداد های جدیدی در حال اتفاق افتادن هست . برای مردم بسیار اهمیت دارد که درکم ترین زمان ممکن و به راحتی از اخبار باخبر شوند زیرا اخبار اتفاقات پیرامون برقسمت هایی از زندگی افراد تاثیر گذار است. که با روش قدیم و چاپ اخبار روی کاغذ امکان باخبر شدن از اخبار در همان لحظه و بدون اتلاف وقت وجود ندارد. طراحی سایت خبری این مزایا را دارد که افراد جامعه بتوانند آخرین اخبار را در کمترین  زمان و  هزینه ممکن دریافت نمایند.

با پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات افراد برای اطلاع از اخبار تازه و تمام اطلاعات مورد نیاز خود به اینترنت مراجعه می کنند . به همین علت تمام خبرنگار ها ، مجله ها ، روزنامه ها و … اقدام به طراحی سایت خبر می کنند و کار خود را مانند انتشار خبر را دنبال می کنند و همچنین می توانند از طریق این سایت درآمد زایی نیز بکنند . که از طریق قرار دادن تبلیغات متنی و بنری بر روی سایت خبری هزینه ای دریافت کنند.  دو شخص در حال خواندن خبرهای بروز در سایت خبری

مزیت های طراحی سایت خبری کارآمد در کرمان

کسب درآمد:

یکی ازمزیت های که طراحی سایت خبری دارد، کسب درآمد است.به این علت که بعضی از قسمت ها در صورت پرداخت مبلغی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

دسترسی سریع تر به اخبار:

با استفاده از طراحی سایت خبری در کرمان می توانید به تمامی اخبار بروز در موضوعات مختلف در کوتاهترین زمان ممکن و کمترین هزینه دسترسی داشته باشید.

محتوای چند رسانه ای:

در سایت های خبری می توانید محتواهای چند رسانه ای شامل متنی، تصویری ، ویدئویی و صوتی قرار دهید. این یکی از ویژگی های خوب سایت های خبری نسبت به روش قدیم چاپ اخبار بر روی کاغذ است.

ایجاد تجربه خوب برای کاربر:

ایجاد تجربه کاربری خوب در سایت های خبری باعث می شود تا برای کاربرحس خوبی ایجاد شود که به دنبال آن باعث پر بازدید شدن سایت خبری می شود. در این صورت در جذب مخاطب به سایت خبری خود موفق خواهید بود. طراحی یک سایت خبری در کرمان

 

مراحل ساخت سایت خبری در کرمان

مشخص کردن هدف:

هدف ها و موضوعات خود را از طراحی سایت خبری مشخص کنید.

تولید محتوا برای سایت:

تولید محتوا برای سایت خبری با در نظر گرفتن اصول و قوانین هر کشور است.

پشتیبانی سایت:

بعد از طراحی وب سایت خبری خدمات پشتیبانی به مدت مشخص و شبانه روز انجام  شود.

 اصلی ترین ویژگی های طراحی سایت خبری در کرمان

شکل چیدمان و نمایش اطلاعات به کاربران:

مراحل نمایش اطلاعات خبری درون سایت به کاربر اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا زمانی کاربر وارد سایت خبری می شود باید در کوتاه ترین زمان ممکن به خبرهای مورد علاقه و هدف خود دسترسی پیدا کند و اخبار مروبوط به موضوع خود را مطالعه کند.

البته نه تنها دسترسی به اخبار مورد هدف در کوتاه ترین زمان ممکن اهمیت بالایی دارد، بلکه چیدمان درست و آسان بودن دستیابی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

سرعت خوب برای باز کردن صفحات:

باتوجه به بازدید بسیار بالای از سایت های خبری ، سرعت بارگزاری صفحات بسیار با اهمیت است که از اتلاف وقت جلوگیری شود.

مشخص کردن سطح دسترسی برای خبرنگاران:

مشخص کردن سطح دسترسی برای خبرنگاران برای سهولت دستیابی به اطلاعات بسیار مهم است.

طراحی یک سایت خبری در کرمان

 

برای طراحی سایت خبری در کرمان و طراحی وب سایت در کرمان مراجعه کرده یا با شماره 03432472894 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *