طراحی سایت ارزان در کرمان و دارای تمامی امکانت مورد نیاز کسب کار یک خواسته مهم برای شما است. کسب کار خود را محدود نکنید وبا کمترین هزینه طراحی سایت، ما برای شما بهترین  و کاملترین سایت را مخصوص کسب کار شما طراحی می کنیم.

طراحی سایت ارزان در کرمان

طراحی سایت و خدمات رایگان

  • مشاوره رایگان (نامحدود)
  • هاست رایگان ( به مدت یک سال )
  • دامنه رایگان ( به مدت یک سال )
  • پشتیبانی رایگان (نامحدود )
  • ….

طراحی سایت ارزان در شهر کرمان

وب سایت قدرتمند و حرفه ای برای کسب کار در کرمان

دنبال یک وب‌سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی  هستید،  تیم طراحی وبسایت کرمان با ارائه بهترین خدمات به شما اماده است

 

 طراحی سایت ارزان برای کسب کار های کوچک

برای ارتقای کسب کار خود حتی اگر کسب کار کار کوچکی دارید طراحی وب سلیت یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. طراحی سایت کسب و کارهای کوچک، یک شروع قدرمند ازنقطۀ کوچک برای ترقی وهمچنین در سطح کسب های بزرگ دیده شدن است. شروعی که همراه با آینده‌ نگری قدرتمند است. چرا که هر زمان بخواهید، می‌توانید از فضای وب امکانات بیشتری دریافت کنید.

طراحی وب سایت ارزان در کرمان و.شهرستان

طراحی وب سایت با وردپرس در کرمان

سایت های طراحی شده با وردپرس ارزان  وداری پنل اختصاصی  وکاربردی ویژه شما هستند  این وب سایت ها با وردپرس و با قالب های آماده طراحی شده و به شما ارايه میشوند .

ما بیش از 500 قالب از بهترین قالب های ویرایش شده دنیا مخصوص کسب کار های ایرانی وردپرس را برای شما آماده کرده ایم که با راه اندازی سایت کسب کار خود میتوانید به جامعه بزرگ اینترنت بپیوندید.

قالب ها اختصاصی و لایسنس دار هستند.

هاست رایگان ارائه شده به شما هاست پرسرعت، بدون کاهش سرعت و سئو پذیر خواهد بود.

 

نحوه سفارش طراحی سایت ارزان در کرمان

برای سفارش طراحی سایت کافی است که از لیست قیمتی طرح های سایت در پایین صفحه قالب سایت خود را انتخاب نمایید. و سپس بعد از پرداخت ۲۴ ساعت بعد سایت خود را آماده برای استفاده تحویل بگیرید

امروزه به دلیل حضور مردم در فضای اینترنت ،کسب و کارهای مختلف بخاطر اینکه بتوانند فروش خوبی داشته باشند به فروش اینترنتی رو آورده اند .

شرایط کرونا باعث شده  که حضور مردم در سطح خیابان ها کم رنگ تر شود، مردم به خرید های اینترنتی عادت کردند.  به همین علت برای تمامی کسب کارها شامل : فروشگاه های کفش، لباس، شرکت ها، مغازه دارها و …. داشتن یک فروشگاه اینترنتی یا یک وب سایت اینترنتی برای کسب کار جزو واجبات می باشد.

خیلی از صاحبان کسب کار ، کارشان را در فضای مجازی نظیر اینستاگرام، تلگرام و…  به مردم معرفی می کنند.

اما با به وجود آمدن کوچکترین مشکل در این فضا ها کسب کارشان آسیب خواهد دید و همه هزینه های آنان بر باد خواهد رفت ، آمدن قوانین جدیدی مثل طرح صیانت از فضای مجازی ، تحریم ها و غیره کسانی که در این شبکه های اجتماعی کسب و کار اینترنتی خود را ایجاد نموده اند همواره دلهره و ترس این را دارند که فروش اینترنتی و تمامی هزینه های که برای دیده شدن دراین فضا ها خرج کردند با شکست روبرو شود.

در حال حاضر صاحبان کسب کاری  که کسب و کار اینترنتی خود را  هنوز شروع نکرده اند کاملا احساس می کنند که در این بازار بزرگ کسب و کار آنلاین از بقیه رقبا جا مانده اند و کسانی که فروش اینترنتی برای کسب کار خود دارند خیلی سریع تر از بقیه رقبا در حال رشد هستند.

اما این مسئله را بدانید هیچ وقت برای شروع دور نیست و فقط باید تصمیم گرفت و شروع کرد.

طراحی سایت ارزان و قدرتمند در کرمان

سفارش طراحی سایت و راه اندازی آنلاین کسب کار

معمولا صاحبان کسب کار که می خواهند وارد حوزه فروش آنلاین شوند به دلیل عدم شناخت کافی این حوزه با استرس و دلهره قدم به این در این مسیر می­زارند

کی از دلهره های که در طراحی سایت وجود دارد این است که طراحی سایت و حتی سئومناسبی برای سایت هزینه های زیادی دارد و برای کسب و کارهای تازه کار مشکل است و معمولا ترجیح می دهند درفضای رایگانی مانند شبکه های اجتماعی مجازی اینستاگرام و تلگرام و… کسب کارشان را انجام بدهند.

اما در این جا به این نکته اشاره کنم استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی فقط زمانی می تواند برای ما به صورت 100% سود آور باشد که پایگاه اینترنتی کسب و کار خودمان را داشته باشیم و از طریق شبکه های اجتماعی مجازی به آن پایگاه اینترنتی یا وب سایت  کسب و کاراینترنتی وصل شویم.

تیم ما سعی براین دارد که با طراحی وب سایت ارزان قیمت به شما شروع جدیدی را برای کسب و کار شما در حوزه آنلاین در اختیارتان بزارد و مسلما طراحی سایت ارزان توسط ما دلیل بر بی کیفیتی کار ما نخواهد بود.

طراحی سایت ارزان برای کسب وکار ها در کرمان

 نمونه طراحی سایت ها توسط تیم ما  و همچنین نحوه طراحی سایت

چنانچه شما به دنبال دیدن نمونه سایتی برای کسب کار خود قبل از هزینه کردن می گردید که کار طراحی سایت کسب کار خود را با اطمینان به ما بسپارید، حتما از بخش نمونه کارهای سایت ما که توسط تیم ما انجام شده اند بازدید کنید و و شما مشتریان عزیز آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

بسیاری از شرکت های طراحی سایت وجود دارند که کار های انها اصلا دیده نمی شوند و بودجه زیادی  جهت تبلیغات و دیده شدن ندارند ولی کار خود را با دقت و بخوبی انجام می دهند. این قبیل کسب کارها تنها مختص به فیلد طراحان سایت نمی باشد و مشابه های زیادی در سایر حوزه ها به چشم می خورد.

برای طراحی سایت ارزان در کرمان و طراحی وب سایت در کرمان مراجعه کرده یا با شماره 03432472894 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *